My lovely readers/ Mes superbes lectrices

Thursday, September 19, 2013

The NCC Challenge - Technique #2 (Stripes)


Hey ladies!
The second technique I chose for today is stripes. I like easy nail art that don't require a lot of tools, especially when I don't have time. I like how festive it looks, I could definitely redo it as a 4th of July mani. What do you think of it? Thanks for reading and have a good day!


What I used:
- Dior Metallic Silver 072
- OPI Yoga-Ta Get This Blue!
- H&M Did I Tell You?
- Nail art stripers in white, silver, red, and black

Salut les filles!
La seconde technique que j'ai choisie pour aujourd'hui s'inspire des rayures. J'aime les nail art faciles qui ne nécessitent pas beaucoup d'outils, surtout quand j'ai peu de temps. J'adore le look festif de ce nail art, que je pourrais refaire pour le 4 Juillet. Qu'en pensez-vous? Merci de me lire et passez une bonne journée!

Ce que j'ai utilisé:
- Dior Metallic Silver 072
- OPI Yoga-Ta Get This Blue!
- H&M Did I Tell You?
- Vernis à nail art en blanc, argenté, rouge, et noir








8 comments:

I love to read all of your comments and try my best to answer to most of them. Thank you so much so making this blog lively and following its journey :) please do not spam with your blog address. I will be glad to check it if you send me an email :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...